اس ام اس دلتنگی جدید
اس ام اس دلتنگی جدید
دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, ساعت 10:25 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

صادق ترین احساس را در صادق ترین روز خدا به صدیق ترین آشنای بی مدعا تقدیم می کنم . انسان به سه بوسه نکمیل میشود ، بوسه ی مادر که با آن پا به عرصه ی خاکی میگذاری ، بوسه ی عشق که یک عمر با آن زندگی میکنی ، بوسه ی خاک که با آن پا به عرصه ی ابدیت میگذاری . باشد که نباشیم و بدانند که بودیم / دل را به کف هرکه نهادیم باز پس آرد / کس تاب نگهداری دل دیوانه ندارد . تا زمین در گردش و تا آسمان در چرخش است / یاد یاران چون شما بر قلب ما آرامش است . اس ام اس دلتنگی چشمانم در آسمان به جستجوی آخرین ستاره ی شب است و میروم به اوج ، کنار او ، ستاره ای که در سپهر آرزو ، یگانه تقدیر من است . نبودن هیچ کس سخت نیست ، فراموش کردن یک بودن سخت است . اتل متل یه فانوس / فرستادم برات بوس / گرفتی بگو آره / نشد بگو دوباره . هر دیده که عاشق است خوابش ندهید / هر دل که در آتش است آبش ندهید / دل از بر من رمید ، از بهر خدای / گر آید و در زند جوابش ندهید . بر آن سریم کزین قصه دست برداریم / مگر عزیز من ، عشق دست بردار است / کسی بجز خودم ای خوب من چه می داند / که از تو ، از تو بریدن چقدر دشوار است / مخواه مصلحت اندیش و منطقی باشم / نمی شود به خدا ، پای عشق در کار است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
دیگر موارد